Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2013 21:13 - БАРЕКОВ: ПРЕЗ 2009 Г. ЦВЕТЕЛИНА БОРИСЛАВ ОВА МИ КАЗА, ЧЕ "КОТАРАЦИТЕ" СА ВЪВ ВОЙНА С ЛОБИТО НА ПРОКОПИЕВ!
Автор: kolevm38 Категория: Политика   
Прочетен: 779 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Your browser does not support iframes. Бареков : През 2009 г. Цветелина Бориславова ми каза, че "Котараците" са във война с лобито на Прокопиев! Отвратен съм от нея! image  
  • Автор: klassa.bg
  • Дата: 28.11.2013
  •  

 Лидерът на "България без цензура" Николай Бареков разкри пред ПИК потресаващи подробности от срещите си с Цветелина Бориславова. По рано днес главният прокурор Сотир Цацаров обяви, че срещу Бориславова и Бойко Борисов започва проверка на ДАНС и НАП. Сигналът бе внесен от Бареков и е за съмнителната според него сделка за "СИБанк".

 

 

"За г-ца Цветелина Бориславова научих за първи път от статия в изданието на Иво Прокопиев. Тогава прочетох, че тя е любовница на охранителя от СИК Бойко Борисов. В този момент бях на 24 години и в мен се създаде убеждението, че тя е от най-тъмните лица на прехода", заяви Бареков. И продължи: "Това бе първото ми познанство с Цветелина Бориславова. Последната ми среща с нея ме отврати от поведението й".

 

 

На въпрос на ПИК - кога и къде е била въпросната последна среща, Бареков отговори:

 

 

"Беше през лятото на 2009 година. След парламентарните избори, изненадващо бях поканен на среща в офиса на Бориславова в "СИБанк". На тази среща ми беше представена Кристалина Георгиева. Бях помолен, като влиятелен журналист да съдействам Георгиева да заеме поста на премиер, вместо Бойко Борисов. Тогава Бориславова ми каза, че "Котараците" и Люси Стойков са превзели ГЕРБ. Обясни ми, че Борисов няма качества да е министър-председател, защото е неграмотен и неук човек. Тя ми разкри, че заедно с Прокопиев са на път да поставят всички икономически министри и, че за да работи правителството в правилната посока то трябва да бъде оглавено от Кристалина Георгиева. Бориславова ми съобщи и имената на министрите, които трябваше да бъдат сложени: Симеон Дянков, Трайчо Трайков и Бисер Боев. Помоли ме за подкрепа в качеството ми на влиятелен и независим журналист. След този разговор аз разбрах какви подземни битки на лобита се водят в ГЕРБ. На същата тази среща Бориславова ми предложи да заема поста министър на образованието. Звъннах на Борисов, за да му кажа за въпросната среща. След това преустанових контактите си с Бориславова. Това са фактите".

 

 

Бареков заяви, че на въпросната среща е предупредил Бориславова, че един ден тя ще трябва да даде обяснение пред българското общество как и по какъв начин е придобила собствеността на "СИБанк".

   



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10393693
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930