Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2012 18:29 - ЗА ВСЕКИ ПО НЕЩО
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1140 Коментари: 0 Гласове:
0



V
  • ОТ ВСЯКЪДЕ ЗА ВСЕКИ

  • / Продължение /


 

  • Не очаквай от живота да бъде справедлив. Приеми го такъв какъвто е и се опитай да го направиш по-добър и по-красив за теб и хората, които обичаш .

  • - Мъдър е този , който знае не много, а нужното.

  • - Есхил

  • - Цял живот можеш да срещаш хора, които да те правят щастлив за миг, но важното е да срещнеш и да задържиш тези, които да те направят щастлив за цял живот .

  • - Дадени са ни две ръце, за да можем да прегръщаме. Два крака за да можем да ходим. Две очи за да можем да виждаме. Две уши за да можем да слушаме. Но защо само едно сърце ? Защото другото е дадено на някой друг, което ние трябва да намерим .

  • - Аз съм оригинала. Всички, които се опитват да бъдат и мислят като мен са просто копия, но важното е аз да си остана оригинала, а копията да си мислят, че могат да бъдат като мен !!!

  • - Ограничените копират чужди мнения и труд, защото не могат да си измислят свое, собствено .

  • - Щастлива съм от факта, че ме копират. Това значи, че са съгласни с моето мнение и че сами немогат да си измислят друго. Ограничени са !!!!!!!!!!

  • - Ако не всичко ви е „Розово“ опитайте да се насладите и на останалите цветове .

  • - Всеки от нас сам държи ключа на собствената си килия.

  • - Приемете нещата филосовски, все пак всичко е част от пъстротата на живота .

  • - Това, че съм имала връзка с теб не означава , че ще напиша бестселър за отношенията ни.

  • - Никога не обичам един и същи мъж два пъти .

  • - Никаква ярост не може да се сравни с любовта преминала в ненавист.

  • - Уйлям Конгрийн

  • - Никога не се целувайте сякаш искате да пресушите кладенец .

  • - Никога не се извинявам, защото никога не греша., глупости... Извинявам се, че съм безгрешен .

  • - Кажете какво да правя с несподелената любов, тя все ме преследва като сянка ?

  • - Липсваш ми, така както слънцето липсва на слънчогледите, както небето на птиците, както водата на рибите ! Липсваш ми като въздуха !!!

  • - Обичаш ли – имаш сърце, боли ли те – имаш чувства, мразиш ли – наранен си, нараняваш ли – връщаш си !!!

  • - Да си влюбен е хубаво. Но любовта по някога не е споделена и от това адски много боли, въпреки това искаш този когото обичаш да е щастлив, макар да не е с теб !!!

  • - Нещата и хората идват и си отиват , спомени, мечтите и моментите за винаги остават!!!

  • - Най-голямата пречка е страхът, най- грозното чувство е огорчението, най-голяната грешка е да откажеш, най-хубавия подарък е прошката, най-голямата сила е вярата и най-хубаво нещо е любовта .

  • - Времето не лекува рани, то просто затрупва спомени .

  • - Смелият не познава несправидливостта и не я причинява на другите.

  • - Обичай не този, който ти казва „обичам те“, а този, който със сълзи на очи те моли "обичай ме“!!

  • - Истински обича този, който е влюбен в душата, а не в красотата.

  • - С много работа всеки може да направи пари, но много пари се правят с много мозък .

  • - Ако искаш някой да работи за теб – погрижи се да има интерес да го прави.

  • - Онова, което ни възхищава във видимата красота е винаги невидимото .

  • - Жената е усъвършенстван модел на човека !!!

  • - Ще бъда това, което вярвам, че ще бъда, за това вярвам в най-доброто .

  • - Най-тежко е да се събудиш сутрин и да не намираш смисъл да продължиш.

  • - Не казвай винаги, това, което чувстваш, защото после може да съжаляваш.

  • - Жестоко е сред бурени да бъдеш цвете .

  • - Когато губиш не знаеш какво печелиш и когато печелиш не знаеш какво губиш .

  • - Живота има три фази : Децата са най-големият божи дар. Човек сам гради бъдащето си. Единствено от бог ме е страх.

  • - Кога живота стана толкова скъп, а  хората  толкова евтини ?

  • - Щом не разбираш мълчанието ми няма да разбереш и думите ми.

  • - Грешките на езика издават истинските намерения на ума.

  • - Всеки човек си е чаровен по своему .

  • - Грешно е да те настъпя без да искам и да ти се извиня ! Но не определям като грешка болезнено и целенасочено ровичкане в душата ми. Това вече не е грешка , а садизъм !!!

  • - Има едно място където си пред мен и то е ада...

  • - Не е вярно, че който обича не изневерява, напротив, прави го, нали и той е човек, но знае къде е сърцето му и винаги се връща при него.

  • - Мразя да са съм дезинформиран за нещата, които ме интерисуват .

  • - Хората са го казали, не си навирай носа в чуждия живот .

  • - Дори един човек да си разочаровал през живота си. Пак си се провалил .

  • - Живот ли бе да го опишеш, живот ли бе да го разровиш.Разровиш ли го ще мирише и ще горчи като отрова.

  • - Никола Вапцаров

  • - Когато всичко е казано, време е да помълчим !


 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


 


 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10394831
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930