Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2012 21:23 - ЗА ВСЕКИ ПО НЕЩО
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1375 Коментари: 0 Гласове:
0



v

     

  • ОТ ВСЯКЪДЕ ЗА ВСЕКИ


 

  • Въпреки, че целта ми е да разбера, какво е любовта и въпреки , че страдах заради мъжете на които отдадох сърцето си, установих, че тези, които докоснаха душата ми, не успяха да пробудят тялото ми, а онези, които докоснаха тялото ми не успяха да достигнат до душата ми.

  • Тялото греши веднъж и приключва с греха защото действието е начин за пречистване. Така не остава нищо друго освен спомена удоволствието или лукса от наслаждението.

  • Чакай ме в друго време и в друг свят.

  • И аз лесно бих простила неговата гордост, ако не беше засегнал моята.

  • Ако много ме обичаш, излъжиме, че ме мразиш.

  • Хубави сте, но сте празни. За Вас не може да се умира.

  • Стемежът на човек да бъде център на общото внимание на хората е пагубен за него, защото нищо не умъртвява така бързо душата, както жаждата да се нравиш на хората .

  • О, слабост, твоето име е жена !

  • В живота си искам истински хора, а не актьори.

  • Няма значение, важното е да става течение .

  • Умопобъркани се срещат навсякъде, но само в психиатричната болница прави впечатление

  • Чао, върви приятно ми беше, с мен да си, нали не болеше.?

  • И когато започне да си пада по мен, ще си тръгна от него още същия ден. Ще му кажа, че всичко беше просто игра, че играхме рулетка руска в любовта.

  • Умен началник + умен подчинен = печалба.

  • Когато знаеш нещо със сигурност то не може да те нарани, нараняват само очакванията и последиците.

  • Вярвам в копнежа на плътта и неотразимата самотност на думите . - Ялмар Сьодерберг

  • Много истини се казват на шега.

  • До като ти чакаш да се случи чудо за да я имаш, други вече прави чудеса за нея.

  • Най-скъпото е онова, което плащаме със сълзите си.

  • В края на краищата, няма жив човек, който да не може да разбере другия защото всеки от нас гастролира пред отделни хора отделни избрани измислици от собствения си – аз.

  • Аз съм усмихната, успешна, удивителна ! Ти кой беше ?

  • Майната им на принцовете, ние искаме истински мъже.

  • Няма следващ път. Всичко е сега или никога !

  • Това, което си струва винаги си заслужава да се бориш за него.

  • Големият проблем е , когато се предава значимост на простащината,.

  • Успехът е присечната точка на подготовката и шанса.

  • Тайната е да отговарят на всичко, което е било, всичко, което е и всичко , което някога ще бъде.

  • Живота е един пъзел и ти си парченцето, което ми липсва.

  • Ако блестиш с мен, аз ще заблестя с теб.

  • Тези, които носят светлина на другите никога не остават на тъмно.

  • Единствената реалност е любовта.

  • Знам, че имаш душа, въпреки че нямаш сърце.

  • Има две причини за провал, действие без мислене и мислене без действие.

  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  •  





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10395019
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930