Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2014 23:35 - КОСТОВ ИЗБЕСНЯ В ЕФИР: МЕЖДУ 27 НОЕМВРИ И 20 ДЕКЕМВРИ ЩЕ СТАНЕ СТРАШНО, ЗАПОМНЕТЕ МИ ДУМИТЕ
Автор: kolevm38 Категория: Политика   
Прочетен: 1414 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
28.08.2014 | 9:58 Костов избесня в ефир: Между 27 ноември и 20 декември ще стане страшно, запомнете ми думите Експремиерът обвини журналисти в „комунистическо мислене“ image image        

Банковата ни система е в много сериозна критична ситуация. Прогнозата ми за рисковете след кризата в КТБ, следват и от изявления на БНБ. БНБ не е в състояние да овладее тази криза и чака следващото правителство и инструментите му. Това каза бившият премиер Иван Костов пред БТВ.

Тези, които казват, че трябва да бъде отворена КТБ, докато не се покаже решение на нейния ликвиден проблем. В последния доклад, който ще излезе няма да се вижда дупка в банката, защото това означава, че тя ще бъде рекапитализирана с увеличаване на капитала. Рискът от специалния надзор имаме план за оздравяване на тази банкова група и знаем как може да се възстанови ликвидния баланс, за да посрещне натискът на клиентите си. Няма дупка в КТБ. Ако прокуратурата иска да обвини определени лица и затова са фалирали банката е като да изхвърлиш бебето с мръсната вода. Ако се случат рисковете, прогнозирани от определени лица, аз ще оповестя имената им, закани се Костов.

Два плана има за спасяването и те са реалистични. Ако е вярно, че австрийски финансисти искат да оздравят банката с един милиард евро, веднага трябва да се допуснат, без да се намесва българската държава. В ръцете ми са загинали 14 банки и знам как се прави. Затова знам как да спася тази банка. Ако не знаят как да спасят КТБ, да дойдат да ме питат. Аз съм загрижен, защото това е делото на моя живот, това ще бъде венецът на моите усилия. Посланието ми е, че има начин. Аз искам да спася банковата система от кризата, която е надвиснала над нея. Министърът на финансите е прав, че трябва да има актуализация на бюджета. Заем от 6 милиарда не трябва да се тегли – така отговори Костов на твърденията на Бойко Борисов.

Той предположи, че е имал друго предвид и е прав в призивите си да се постигне общо политическо обединение за спасяване на икономиката. За да има съгласие на политиците преди предстоящата криза, която им предстои е незабавно да се смени управителят на БНБ, Да се актуализира бюджетът, след това да се оздрави банката. Това е една тясна пътека, за да се избегне кризата, която предстои пред страната, посъветва Иван Костов.

Икономистът отново изтъкна, че който трябва ще го чуе сега. Допусне ли се повторение на финансовата криза ще обявя имената на всички виновни за това, увери Костов. Ще стане ясно кой ще разгр5аби КТБ след ликвидацията й. Не ме третирайте политически, аз не съм политическо лице. Не ме сравнявайте с Мая Манолова. Войната срещу олигархията и мафията е започната от ДСБ в момента от нейното създаване. Няма да ви давам обяснения, изрепчи се Костов на водещия.

Налудничево е да се обвиняват хората, които са вложили парите си в нея. Те ще бъдат ограбени. Истинските виновници са кредитополучателите. Аз също съм вложител. С вложителите трябва да говорите състрадателно и със съчувствие, защото се опитват да ги ограбят. Абсолютно комунистическо мислене е да обвинявате вложителите на банката, побесня Костов.

Няма кой да ви защити – няма държава, няма ДАНС, няма прокуратура. Цели институции са бездействали, за да се стигне до тук. КТБ е оздравима и спасима банка. Има начин и аз знам как. Лесно е тези рискове да се предотвратят сега. Изключително тежък момент ни предстои между 27 ноември и 20 декември, запомнете ми думите. Попитан кой ще управлява тогава, Иван Костов след минута мълчание отговори не е ясно. На въпрос ДПС ли ще е това, Костов отново каза, че не е ясно.





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10359834
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930