Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2014 20:41 - МАСОНЪТ ВАСИЛ СТОЕВ РАЗКРИ С КАКВО СЕ Е ЗАНИМАВАЛ ИЛИЯ ПАВЛОВ
Автор: kolevm38 Категория: Политика   
Прочетен: 1903 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Масонът Васил Стоев разкри с какво се е занимавал Илия Павлов яну. 31 Анализи и коментари, Интересни Новини 2 comments

image

Илия Павлов е имал намерение да се оттегли изцяло от бизнеса. Той е планирал пенсионирането си и дори е планирал яхта, на която да прекарва повече от времето си. Това твърди Васил Стоев. Освен като музикант от легендарната група “Импулс” той е известен и като виден масон, един от близките хора на Илия Павлов. “Много хора биха искали да убият Илия Павлов. Той си беше надвил на масрафа. Занимаваше се с тежка езотерика. Навлезе в духовните учения. Парите не го вълнуваха вече. А когато стане такъв, човек си казва: На този бандит вече няма да му дам шанс. А дотогава го е правил, защото му е бил полезен. При това положение бандитът трябва да вземе мерки”.

Той става масон, след като напуска България за самостоятелна кариера. Заминава за Швеция, където решава да стане продуцент, но не му върви. Твърди, че присъединяването му към “братството” става съвсем случайно.

“Видях на една сграда странен знак. Имаше и красиво изписана табела, знаме. Стана ми интересно. Влязох и казах: Искам да съм като вас. Другата седмица ще дойде шефът, отвърнаха, ела тогава. В Тората се говори за трите силни удара: Почукай, ще ти се отвори. Поискай, ще ти се даде. Попитай, ще ти кажат. Аз почуках втори път. Казах кой съм. Попълних формуляр. Нещо като CV. После вкъщи дойде един човек. Пием кафе, говорим си. Пита ме, какво съм чувал за масонството, интересуваше се от България, въпреки че знаеше всичко. Скоро след това ме приеха”, твърди Васил Стоев.

Той познавал Илия Павлов още от 1975 г. Тогава той бил сред феновете на групата. В един момент бизнесменът го привиква обратно в България с идеята да се влее в “Мултигруп” и го прави шеф на рекламата, както и член на борда на директорите.
“Задачата бе да направим пробив в силната масонска структура на Вашингтон. Вече бях свободен майстор от 33-та степен, посветен от Върховния съвет на Южната масонска юрисдикция на САЩ. Имах достъп до тайните библиотеки, недостъпни за простосмъртни. Илия също навлезе в езотериката и естествения преход, в дебрите на духовните учения”, твърди Васил Стоев. Той си спомня и как приключва всичко:

“Илия Павлов искаше да приключва с активната работа. Направи консорциум от десет човека, които да управляват „Мултигруп“. Искаше да се пенсионира. Беше на три месеца от този момент. Яхтата, която си бе поръчал в Бирмингам, трябваше да бъде готова през май или юни. Подготвяше преместването си там. Вече съм пенсионер, шегуваше се, не ме закачайте. Но някой е имал други планове за него”, твърди Васил Стоев.

 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10386920
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930