Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2013 16:50 - ТАНОВ ЗА ЦВЕТАНОВ И МВР : "ОТВРАТ СА"
Автор: kolevm38 Категория: Политика   
Прочетен: 917 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Танов за Цветанов и МВР: "Отврат са, повръща ми се от тях"

05.01.2011 / 09:52

1. Разговор между Ваньо Танов и Симеон Дянков Дянков: Ало, Ваньо? Танов: Ало, г-н министър, търсили сте ме... Ний бяхме навънка ни бяха изкарали, пък сакото ми остана вътре с GSM-а...

Дянков: Не успях да дойда, щото децата ми имаха нещо в училището и разбрах от Влади (б.р. – Владислав Горанов) и от Ани (б.р. – може би става дума за Ани Михайлова, бивш заместник-министър и настоящ съветник на Симеон Дянков) какво сте си говорили, че Цветанов пак напъва за неговото си там, ама ние ще се поддържаме и пак ще бием.

Танов: Еми не... Те нещата са отврат...

Дянков: Какво?

Танов: Нещата са отвратителни! Аз станах, той (б.р – Цветан Цветанов) няма един аргумент. Абсолютно празни приказки. Сега в момента ни слушат, но т"ва са...

Дянков: Еми не, к"во като ни слушат...

Танов: Ами не, ама, абсолютно празни... Няма един аргумент... Той говори, че трябва 300 лева да се плащат за туй, то при износ няма... Ама няма една думичка верна... Такова невежество, че не може да бъде. Пишат ми доклад ДАНС, ама т"ва са неща, когато България не е била член на ЕС. Преписват отпреди десет години. Той ми казва: при износ за трети страни. То друг износ няма! То има само за трети страни. Другото са вътрешнообщностни доставки от Европейския съюз. Та плащал 300 лева, пък аз не съм ги вземал... Едни такива глупости... Нито там е нула акцизът и... възстановява се ДДС... И как да се бориш, когато насреща си имаш човек, който... Нямам думи... Не, няма да се излезе от туй положение... Отврат са... Отврат са, слушат ме, не ми дреме на жилетката, в момента ще му звънят, ще му предадат разговора, но са отврат, защото не се говори с аргументи, а се говори с измислени... И всички, които приказваха едно преди това, сега се измятат и въобще, к"во да...

Дянков: Не, ама ние нека да си имаме добри постъпления и да се борим за това. Т"ва е важното...

Танов: Хубаво, ама аз, в момента има за май стават 100 милиона отгоре ДДС... Т"ва, което се случва с цигарите, само че той днеска ми отчита операция по пазарите. По този начин МВР трябва да хване каналите, които са за внос на вътрешните граници, трябва да хване местата, на които се произвеждат цигари. Аз нямам такива оперативни възможности. Той тръгва повърхностно – задържал... Ами аз съм задържал 30 милиона за два месеца. 30 милиона къса цигари! Но като съм съставил 2000 акта, кога ще взема парите от циганите! В момента съм напълнил складовете, почвам да плащам наеми за тез цигари, дето ги съхраняват… Т"ва няма да доведе до приходи! Ще доведе до приходи, ако разбием каналите, дето вървят, цигарите през Румъния, през Гърция, минават през вътрешните граници, разтоварват се тука... Обаче то е много лесно популистки. Пращаш, имаш 60 000 човека, аз имам на 10 митници по 10 човека оперативен състав – 100 човека. Мобилна група 100 човека – 200 човека. С 200 човека съм задържал 30 милиона къса, ти си задържал само 5 милиона къса цигари, обаче колко сме велики... Алкохолът, да се вдигнели акцизите, щото те правели... Не ми се говори! Нямам нерви! Не може всичко да е толкоз популистко, толкоз тъпо и толкоз да няма нищо с действителността и да не е... Пълна фалшификация! И заблуждава премиера... Днеска каза, че Тони Странджев се срещал с Румен Петков, а Тони Странджев вчера ми каза: "Румен Петков  ми се обади", те понеже му слушат телефона, "Румен Петков ми се обади кьоркютук пиян... ". Три години не го е чувал по телефона, но той (б.р – Цветанов) не каза, че му се обадил по телефона понеже, ами каза, че правил среща. След което аз се наложи да обясня, че няма такова нещо. Тони ми докладва, че Румен Петков му се е обадил и му казал: т"ва, което правите срещу Жоро Самуилов, срещу другите, и му казал: „Аз имам един грях към тебе и към Танов... И той сега го представи, все едно че правим срещи, че съм дружка... Че правим срещи с Румен... Не, нямам нерви...

Дянков: Е, маа...

Танов: Е, хубаво, ама така не стават нещата.

Дянков: Знам. Нали и аз се занимавам постоянно с такива глупости. И на мен ми писва от време на време. Иначе какво...

Танов: Ема, когато няма грам истина в нещо... Значи той, той излъга премиера, че Тони Странджев се срещал с Румен Петков, а има разговор... Вие знаете ли кой ще ви се обади в туй, и вдигате... Можете ли да го спрете... Казал оня ( б.р. – Петков): „Аз имам грехове, преди три години те пенсионирах и сега ти се извинявам“. И ти да кажеш, че той е правил срещи. И да готвиш доклад, в който да казваш, че няма да представяш доказателства, ами ще... Изнасял факти... Аз 20 години съм се занимавал... В един разговор едно нещо по интонацията може да има един смисъл добронамерен, по друг начин произнесено, може да има... Извадено от контекста, пък може да прозвучи по... Така можеш да сложиш всеки на бесилото.

Дянков: Да бе, да...

Танов: Няма да се оправи туй положение в момента, което е. Той (б.р – Цветанов) настройва и премиера...

Дянков: Да де, но премиерът е умен, за разлика от него. Премиерът все пак знае какво е важно за всички и според мен ще се държи.

Танов: Той ме погна пред всичките тез хора... Няколко пъти помолих, ако има, нали, нападки лични към мен, да останем тримата и да изясним къде... в смисъл да говорим с аргументи... Значи направил ли съм, или не съм направил нещо... Аз колко пари ще струвам сега пред всичките тез хора... Те сега ще си преценяват кой е по-силен и кой е на... Нещата не отиват на принципна основа... Е, видях хора, които са говорили едно нещо, пък сега приказват съвсем друго... Просто ми се повръща.

Дянков: Ама кои хора? В смисъл там, дето са били...

Танов: Ами там... Повръща ми се. Не може човек да стига до такива низости. Да си защитавал едни позиции и после, сега, да се извърташ на 360 градуса, кат" нещата не са добре. И някой ще предвиди какво ще се случи... Ми то утре ще избухне гражданска война в Гърция, трябвало да предвидим преди една година... Те в момента си разменят бомби вече... В Испания нещата... Ще предвидиш преди една година какво ще се случи в еврозоната и колко ще бъде тежко положението... и въобще... И когато нещата не са добре, трябва някой да... Всички са споделяли определена идея и визия...

Дянков: Не, трудно е, но пък вие, стига да си вършите работата...

Танов: Не, то е невъзможно, защото това, което го целят, на мен ми е ясно. Отстраняват Николов (б.р. – заместника на Танов Красимир Николов), Тони Странджев се разплака... Той си подаде... нали ви казвам, още същия ден... Мъж, за мен, когато му излезат сълзи на очите... Не каза една дума, написа си рапорта, но му течаха сълзи по бузите. Аз няма да го забравя никога! И не мога да се съглася, че аз трябва да се съглася на базата на интриги... Този човек какво ще си помисли, а и останалите в състава... Значи аз съм си избрал човек, в който вярвам, защото като съм влезнал в митницата, не познавам никого и нямам право да си избера човек, с който съм работил три години и никога с нищо не ми е показал, че не е лоялен към държавата. Нелоялен към мене – ний трябва да сме лоялни към държавата. Ако сме лоялни към държавата, сме лоялни и помежду си. И този човек му текоха сълзите, аз не можах да спя две нощи и сега трябва да се съглася, че някой писал, рекъл, казал някаква интрига и че той трябва да си тръгне. Той ще си тръгне още утре и ще си замине за Щатите, щото жена му е там от 10 години, и няма да се върне. Но не е там проблемът – ще ми назначат един и аз ще стана пионката, те отдолу ще си го командват к"во да прави, кои фирми да обслужва, защото целият проблем е заради две-три фирми, които аз ги натискам. И аз днес исках да се срещна да ви кажа. Ще ви покажа документи, к"во става... (Не се разбира)... с простотиите, които вместо да се губят с по милион, тук-там половин милион... Ама ний няма да воюваме с тез, ами ще воюваме с химери и със... И съм имал отношение към фирми. Правихме наредба и превихме всичко, което да важи за абсолютно всички, и да играят по еднакви правила, и пазарът да бъде този, който показва кой е по-способен и кой е не по-способен... Не са добре нещата, г-н министър... Няма значение... Може да съм афектиран, но...

Дянков: Нещата не са добре. И аз се боря всеки ден с глупости, но оставам, щото аз ако не се боря, след мен вторият...

Танов: Никога няма да се предам да се боря... Не може да се казва, че не ми боли на шапката, щял съм да си замина, пък ГЕРБ ще... Аз водих битки, които една година, когато всички се криеха, можеха и да ме задържат в таковата... 11 дела имаше, по които се явявах, една година не работих, за да се явявам по дела... за някаква кауза... Сега да ми се казва, че аз не ме боли, не ме боляла шапката, к"во ще станело... и този дефицит... То аз мога да си хвана шапката и да си замина в Русе... Много ме боли... Щот" всички се  криеха и никой не воюваше, а чакаше да види дали детето ще бъде женско или мъжко, и тогаз...

Дянков: Ми аз... лошо, че не бях там, но просто имах други неща, но така е...

Танов: Вие трябваше да бъдете, защото беше много зле така...

Дянков: Еми така се случи, но от друга страна...

Танов: Много зле стана... Щото е трудно един човек срещу десет... Няма да мога да спя таз нощ... Не ми се говори просто... Просто се чувствам омерзен отвсякъде...

Дянков: Добре...

Танов: Чувствам се в една помийна яма...

Дянков: Ти утре си в София?

Танов: Да, в София съм.

Дянков: Добре, утре ще се чуем.

Танов: Добре.

Дянков: Айде чао!

Танов: Приятна вечер!

Стенограмата е публикувана във в. "Галерия".


 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10354465
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930