Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2012 17:04 - ЗА ВСЕКИ ПО НЕЩО
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1751 Коментари: 0 Гласове:
0



v

ОТ ВСЯКЪДЕ ЗА ВСЕКИ

  • Обичай ме ! Нима не виждаш, че съм истински погледнала тъй дръзко в твоите очи. Сърцето ми за теб трепти тъй искрено, душата ми в пламъци за теб гори ! Обичам те ! С любов неземно силна затуй, че съм така различна... влюбена жена ! Накарай ме да искам да отида с теб навсякъде... на края на света !Повикай ме ! До теб щастлива ще приседна с разголена и чиста от любов душа. Неволите на дните ни в живота със тебе дълго да споделям във нощта . Поискай ме ! И днес ще бъда твоя от страст изгаряща, желаеща греха . В ръцете ти аз тяло да положа... накарай ме това да искам – ЛЮБОВТА .

  • - По някога духовното е много по-значимо от материалното.

  • - ...и ме горят в мрака твоите устни ...искам ти да си в моите ръце ! И ще вървя през годините пусти , за да спре моето – твоето сърце

  • - Най-добрият подарък е времето, споделено с хора, които обичаш !

  • - Какво ми остана от теб ли ? От теб ми останаха само куп спомени и болка, много болка...И сега на теория трябва да оставя спомените в миналото, да преглътна болката и да продължа напред...А на практика продължавам да те обичам, както и преди и все още ме боли тук в ляво от страни... и уж се предполага, че трябва да съм забравила за теб, но аз все още помня всичко така сякаш беше вчера .

  • - Чувам аз гласа на моята съдба, против нея нямам сили да вървя, но за теб остава малко кътче в мен, ако пак те срещна в някой слънчев ден. Малка смърт е всяка раздяла, до сега не бях проумяла .

  • - Навикът във всичко да се търси смешното е най-ясния признак за посредственост , защото смешното е винаги на повърхността .

  • - Каквото и да говорим, мъжете винаги са били и ще си останат прасета .

  • - Независимо каква позиция заемаш , колко отговорност поемаш, важно е как реагираш. Завистта води до умраза. Тя води до отмъщение. Хората, които в еволюцията не са отработили тези качества, умират рано от сърдечно-съдови заболявания и от рак .

  • - професор Чирков

  • - Мозъкът ни така е устроен, че той е благодарен за всяка радост, която създаваме на тялото си. Той отделя специални хормони, които стигат до отдел на мозъка, наречен амичдала, която изпраща сигнали до фронталните дялове на мозъка. В резултат на това се активират гени, които котират ензими отговорни за поддържането на здравето и поддържането на имунната система, което означава, че човек по всяко време може да преодолее каквото и да е заболяване.

  • - професор Чирков

  • - Хората, които изпитват завист, омраза, желание за отмъщение, непрекъснато дразнят мозъка си, хипокампуса, което води до отделяне на вредни молекули, които стимулират развитието на ракови клетки. И сега в института в Хайделберг търсят молекула, която да потисне молекулата, която дава енергия на карценомните клетки, което значи, че ние можем сами, чрез доброта и чрез радост, да имаме здраве и радост. Тези качества правят човека по-добър и по-силен.

  • - професор Чирков

  • - Не бих могъл да променя посоката на вятъра, но мога да обърна платната си, така че винаги да достигна целта си .

  • - Джими Дийн

  • - Добрите момичета разбират от географски карти, лошите от игрални, а умните от кредитни.

  • - Сърцето е единственото място за белези от рани и мечти. На него вярваш ли поне ?

  • - Истинската любов, не значи да сте неразделни... значи, че дори и разделени, нищо да не се променя.

  • - Искаш ли сега без мен да полудееш? Мога да направя трудно да живееш !

  • - Не е нещастен този, който дава обич, а онзи, който се отказва от нея.

  • - Един живот ти дава този свят. Ти се постарай да го изживееш заслужил тази висока благодат, заслужил тази болка да живееш.

  • - Хората виждат това, което искат да видят и чуват това, което искат да чуят .

  • - Не лъжи човек, който ти вярва, и не вярвай на човек, който те е лъгал .

  • - Няма по-грозно нещо от това да накараш човека, който те обича, да се чувства виновен и да съжалява за това! Бог не случайно поставя в сърцата ни обич към точно опеделени хора. Има причина. Не е нещастен онзи, който обича, а онзи, който оставя любовта да си отиде .

  • - Опитът е жесток учител, но се учиш ! Бога ми! Учиш се !

  • - Клайв Луис

  • - Най-лесното нещо на света е да откажеш пушенето. Аз съм го правил хиляди пъти .

  • - С много неща мога да се справя, но не и с едно – да те забравя и не защото не мога, а защото не искам . Обичам те !

  • - Вярата ни прави силни ! Любовта ни прави цялостни! Щастието ни изпълва с живот! Бъдете щастливи, силни, свободни и обичащи !

  • - Няма по-страшна слепота от слепотата на сърцето !

  • - Всеки играе, но е жалко как в хода на играта губи себе си !

  • - Продай интелегентността си и ще получиш недоумение .

  • - Усмивката е най-добрият грим !

  • - Колкото повече опознавам хората, толкова повече обичам животните .

  • - Всеки човек заслужава да бъде обичан! Животът е щедър и връща достойно това, което си дал от сърце .!

  • - Трябва да живееш така, че когато умреш, гарваните да грачат, приятелите да плачат и курвите кръв да храчат !

  • - Любовта я убиват апатията и безразличието !

  • - Никога не отивай там, където са ти показали, че не пренадлежиш ! Намери сили и се оттегли с достойнство колкото и да боли .

  • - Живей просто ! Обичай щедро ! Бъдете любезни ! Останете искрени ! За останалото ще се погрижи животът !

  • - В истинската връзка има битка... Има доверие...Има вяра...Има сълзи...Има болка...Има сладки усмивки... Има истински смях...Има търпение...Има странни глупави, ненужни оправдания...Има разговори...Има мълчание...Има тайни... Има ревност... но най-важното е, че има любов...И ако беше лесно тя нямаше да е истинска

  • - Когато всички врати пред теб се затварят , знай, че някъде бавно, но сигурно се отваря една врата само и специално за теб.

  • - Не се живее с нещо, а с някой !


 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10314298
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1991
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031