Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 20:18 - ЗА ВСЕКИ ПО НЕЩО
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2813 Коментари: 1 Гласове:
0



v


 

ОТ ВСЯКЪДЕ ЗА ВСЕКИ


 

  • Гледам напред, не се обръщам и да ме викаш, вече няма начин да се обърна.

  • Ако нещо се случи и живота ни раздели, знай, че аз ще те чакам там където ме остави ти.Малките неща трогват само истинските хора,

  • Винаги ще има хора, които ще говорят против мен, но това са хората, които нямат и никога няма да имат място в живота ми.

  • Никога не е късно да направиш на човека мръсно. Колкото по-късно, толкова по-мръсно.

  • Благодаря ти, че ме направи достатъчно силна за да те смачкам.

  • Не е важно какво говорят зад гърба ти, важното е когато се обърнеш всички да мълчат.

  • Когато обичаш някого пусни го на свобода. Ако той се върне остава за винаги твой. Ако ли не, значи никога не е бил твой !!!

  • Родили сме се без да искаме,ще умрем без да искаме. Но ще живеем както си поискаме.

  • Няма нищо по-хубаво от приятната изненада .

  • Не е важно колко време, а колко добре си живял.

  • Не е голямо геройство да накараш момиче да плаче за теб, геройство е да спреш сълзите и.

  • Не съм това, което бях вчера, утре няма да съм тази, която съм днес.

  • Истинската любов е невъзможната.

  • Ако искаш да се научиш да живееш като победител, първо победи себе си и върви по стъпките на сърцето си.

  • Едва ли има друг човек като мен, който може да обича толкова силно .

  • Ако трябваше да избирам между това да те обичам или да дишам, щях да използвам последния си дъх за да ти кажа, че те ОБИЧАМ .

  • Толкова много ме дразниш, че иде ми да те целуна.

  • Красиво е , че се усмихваш, но въпрос на сила е да оставаш усмихната и в най-трудните моменти.

  • Най-щастливият човек на света не е този, който няма проблеми, а този, който се научава да живее с неща – далеч не идеални.

  • Добрият стратег би загубил битка, ако знае, че така ще спечели войната.

  • Дразня се от превзетото и надменно мъжко поведение.

  • Живей за да пречиш на другите.

  • Не казвай , "ХОП“ преди да си скочил.

  • Ако трябва ще се боря, но дали си струва.

  • По детски чиста и ранима. По мъжки силна но жена. Душевно зрима и красива – за хората със сетива.

  • Кой каза, че съм сама, аз съм винаги със себе си.

  • Искам човек за когото да знача нещо и който да ми го показва, който да държи на мен.

  • Винаги съм обичала хората заради това, което са, а не заради това, което ми дават.

  • Приятел е този за когото бих умряла. Любим е този за когото да живея.

  • И животът е като баснята се цени не по дължината, а по съдържанието.

  • Искам само да ме гушниш силно .

  • От два стола на земята ,а да има трети мога да легна.

  • Секс без любов е подлост, а любов без секс... илюзия.

  • Гадна съм с хора, които го заслужават.

  • Бягайте от мъж, който преди да си легне се обажда на мама.


 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  •  
  •  




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobromirivanovtcom - Добри са
12.03.2012 20:40
Дали са правилни?.. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10360794
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930