Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 19:05 - ЗА ВСЕКИ ПО НЕЩО
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1294 Коментари: 0 Гласове:
1



v

ОТ ВСЯКЪДЕ ЗА ВСЕКИ


 

  • Много по лесно е да станеш умен, от колкото да престанеш да бъдеш глупак.

  • Ние знаем какво сме, но не знаем какво трябва да бъдем.

  • Щом един път загубиш вяра , губиш всичко.

  • Бъди роб на волята си и господар на чувствата си.

  • Заклех се в живота си, че никога вече няма да се предам.

  • Само Господ може да се ебава с мен !

  • Любовта не е само демокрация на чувствата, но и диктатура на секса.

  • Когато ти е кисело настроението, сложи му захар.

  • Незаменими хора няма,но има хора, които трябва да бъдат заменени.

  • Велико нещо е да кажеш на жена си една сладка дума.

  • Велико нещо е да насърчиш някого, да му вдъхнеш вяра.

  • Не съществува приятелство между мъж и жена.

  • Всеки миг с теб е усмивка за мен. И да не ми е гадже, но ако го докоснеш ще ти счупя ръцете .

  • За да спечелиш едно сърце, трябва да направиш нещо, което никога до сега не е правено за него.

  • Най-трудно е да продължиш, когато те сринат.

  • Само Бог може да ме съди.

  • Искам след лятото, да идва лято, а след лятото пак лято.

  • Моите думи не променят твоето мнение, а твоето мнение, не променя моето решение !!

  • Ако не си помагаме един на друг, то кой ще ни помогне ?

  • По-добре 10 години като лъв, отколкото 20 години като мишка.

  • Старая се да ме печелят трудно, за да ме ценят когато ме имат.

  • Едно красиво лице не оправдава една празна глава.

  • Всичко е измислено освен как да се живее.

  • Ако е твърде лесно... не е интересно !!!

  • Сърцето мрази мозъка, защото мозъка кара човека да прави неща, от които сърцето да го боли.

  • Не бягай от изкушенията , когато остарееш те сами ще избягат от теб.

  • Истината боли, но това не значи че лъжата лекува.

  • Няма не изпълними мечти, има изоставени желания.

  • Когато те замерят с камъни, събирай ги и гради с тях мостове, а не стени.

  • Харесвам усмивката ти, вълшебна е.

  • Не се опитвай да ме промениш, сама ще го направя, просто покажи ми, че си заслужава.

  • Не харесвам хора, които са постоянно против всичко.

  • Дори да обиколим света в търсене на красотата не я ли носим в себе си, не ще я открием.

  • Познати много, приятели малко !

  • Хубава работа, ама българска.

  • Всяко момиче мечтае за момче, което да и се обади в 3 часа вечерта и да и каже : Искам само да ти кажа , че те ОБИЧАМ


 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  •  
  •  




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10361776
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930