Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 18:04 - ЗА ВСЕКИ ПО НЕЩО
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1207 Коментари: 0 Гласове:
0



v

ОТ ВСЯКЪДЕ ЗА ВСЕКИ


 

  • Всеки шут от зад е крачка напред.

  • Писна ми от несериозни хора .

  • Животът ни не се брои с вдишванията, които правим, а само с тези, които спират дъха ни.

  • Всичко зависи само от теб, недей вярва на откачените глупости за съдбата !!!

  • Не съм в живота ти вече, но знай, че никога няма да забравиш всичко, което имахме.

  • Бъди по умен от другите хора но не им го показвай.

  • Нищо хубаво не става лесно, освен страхотният секс.

  • Ако, той не те последва продължавай да вървиш.

  • Живей за мига.

  • Преди да се влюбим със сърцата си , вече се обичахме с въображението си.

  • Знам, коя да бъда, знам защо съм луда, знам кого целувам и знам какво рискувам.

  • Гравирай щастието си на камък за да се запечата в сърцето ти за винаги.

  • Преди да тръгнеш по пътя на отмъщението изкопай два гроба,

  • Велик е не онзи, който никога не пада, а този, който винаги се изправя.

  • Защо, когато човек се превърже прекалено много към половинката си... Половинката му ебава майката !!!!

  • Обичам само мъжът с когото съм в момента и нямам нужда от друг.

  • Ако изцапаш тялото си ще го измиеш. Ако изцапаш душата си ще носиш мръсотията в себе си винаги. Деца пазете душата си чиста.

  • Не ми обещавай ! Направи го !

  • Аз не съм лош човек. На враговете си даже пожелавам по три коли да имат пред дома си; полицейска, пожарна и бърза помощ.

  • Талантът е това , което владееш, а геният е това, което те владее.

  • Начина, по който ме гледаш ме разтапя.

  • Като ти е тъпо сам си го направи остро.

  • Жените се като носна кърпичка използваш я по предназначение и я изхвърляш.

  • Здравей, аз съм българин, на какво искаш да те победя ?

  • Всяка приказка си има край, но в живота всеки край е ново начало.

  • Постъпката, това е миналото. Мисълта това е бъдещето.

  • Всичко хубаво се постига с цената на много болка .

  • Необикновените неща се случват ненадейно за всички хора.

  • Връзката е като дрехата не ти ли пасва, не си струва.

  • Истинската любов означава да направиш най-голямата жертва – да признаеш, че сам не си достатъчно силен.

  • Приятелството често завършва с любов, но любовта рядко завършва с приятелство.

  • Колкото по-големи възможности имат хората, за да бъдат щастливи, толкова са по-нещастни.

  •  
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

  •  




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10386136
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930