Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2014 00:00 - - Защото на жените им порастват цици, а те са по-тежки от яйцата.
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1651 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Пътували с кораб в морето Английската кралица и нейната дъщеря. 
Детето на кралицата си играело на палубата, но изведнъж корабът се разлюлял от една вълна и детето паднало във водата. Кралицата, като видяла това, започнала да вика за помощ, но никой не й помагал. Тогава тя извикала:
Който скочи във водата и извади дящеря ми, ще му дам да ме наебе. 
Но пак никой не искал да скача. 
И изведнъж се чуло едно ПЛЯСССС. . . 
. . . след малко Баи Ганьо излиза от водата с момичето и се качва на кораба. 
Кралицата му казва:
-Ми, Бай Ганьо, няма как ще ти дам да ме наебеш. 
А Бай Ганьо отвръща:
Абе аз, че ще те еба, ще те еба, това е сигурно, но аз мамка му ша еба на тоя, които ме бутна!



Питат Радио Ереван:
- Защо момичетата в детството растат по-високи от момчетата?
- На момчетата долу им растат яйца.
- А защо тогава възрастните мъже са по-високи от жените?
- Защото на жените им порастват цици, а те са по-тежки от яйцата.




Урок по български език:
- Деца, намислете си три думи, започващи с буквата Д.
Всички мълчат. Иванчо:
- Демагогия, Девалвация, Демокрация.
Учителката:
- Хубави думи, откъде ги знаеш?
- От татко.
-А какво означават?
- Демагогия - това е, когато мама казва, че твърдия хуй е по-добър от мекия, Девалвация - това е, когато мама заменя златното сърце на мъжа си за железния хуй на съседа, а Демокрация - това е, когато те пращат на пичка си лелина, а ти отиваш където си искаш. 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 220209
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930