Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2016 10:37 - ОТВОРЕНО ПИСМО ДО БХК ОТ НОВАТА КУКЕРСКА РЕЛИГИЯ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 1117 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 07.05.2016 10:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ДО БЪЛГАРСКИЯ ХЕЛЗИНКСКИ КОМИТЕТ

 

ОТВОРЕНО ПИСМО

От създателя на кукерската религия по света

ГОСПОДИН КЪНЕВ,

Днес създадох кукерската религия. С няколко думи ще ви я разясня:

Кукерската религия е основана върху разбиранията на кукерите за създаването на света и задължава членовете си да вършат следното:

1.     Мъжете даа носят у дома и извън дома си кукерски костюм, който покрива цялото тяло и главата.

2.     Задължително трябва да ходи въоръжен със сабя.

3.     На кръста си трябва да има колан с чанове, звънци, кутии с локум или тротилови шашки

4.     Жената на кукера трябва да се движи с него по бикини.

5.     Да бъде въоръжена с автоматичен пистолет, който да употребява, ако чужда жена или полицаи се загледат продължително в мъжа и или го заговорят

ГОСПОДИН КЪНЕВ,

Обръщам се към вас да защитите членовете на моята религия, понеже кварталният полицай непрекъснато иска да си предам сабята, да си покажа лицето за идентификация, а жена ми да ходи прилично облечена и без оръжие.

Смятам, че това е грубо нарушение на религиозните ни и семейни права и се нуждая спешно от защита на религиозните ни права.

При шофиране проверяващите полицаи от КАТ непрекъснато искат да си сваля гуглата, за да проверят дали лицето от удостоверението ми за правоуправление на МПС е същото. Затова ви моля да ме защитите и да ми дадете възможност да пътувам с танк или БТР. Така от КАТ няма да могат да наранят религиозните ми чувства и задължения и аз ще мога да се придвижвам свободно дори и да съм гол вътре.

07.05.2016 г.

София                         Патриарх на кукерската  религия:                                                         Н. Колев-Босия




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737335
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031