Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2013 20:28 - 10 ДЕПУТАТИ ЩЕ НАПУСНАТ ГЕРБ
Автор: kolevm38 Категория: Политика   
Прочетен: 809 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сензационно! Миро Найденов: 10 депутати ще напуснат ГЕРБ! Цветанов ще вади и секс компромати 5 декември 2013 / image

Не е нормално депутатите да бъдат карани да влизат в пленарната зала, а после да излизат, да им се казва в кои комисии да участват и в кои не. На маймуни ги направиха"

„Поне 10 депутати от ГЕРБ ще последват примера на колегата си Георги Марков и ще напуснат парламента. Те ще създадат собствена парламентарна група, което ще им

позволи да ползват екстри като офис и служебни автомобили. Това ще стане, ако Народното събрание има по-дълъг хоризонт на действие“. Това разкри сензационно пред ПИК Мирослав Найденов. Бившият земеделски министър и настоящ учредител на БАСТА е на мнение, че Цветан Цветанов държи голяма част от депутатите на ГЕРБ с компромати. „Видяхте какво се случи с Георги Марков след като напусна, извадиха му досъдебно производство от 2004 година. В коя нормална държава едно досъдебно производство се влачи 10 години? Обвиняват ме, че аз съм го отделил от ГЕРБ. Това не е вярно. Ние сме разговаряли не само с него, но и с други колеги от ГЕРБ. Още преди време той ми сподели, че е възмутен от методите на управление на парламентарната група. Не е нормално депутатите да бъдат карани да влизат в пленарната зала, а после да излизат, да им се казва в кои комисии да участват и в кои не. На маймуни ги направиха“, не скри възмущението си Найденов.

„В ГЕРБ все още има страх от Цветанов. През четирите години, в които беше министър, той е събрал много папки не само срещу колегите си, но и срещу опоненти. Не е изключено, ако някой друг реши да си тръгне, да му извадят компромат, че има различни сексуални наклонности“, подчерта Найденов. И продължи: „Когато аз си тръгнах от партията, на мен веднага ми направиха един нелегален запис в къщата на Бойко Борисов. За съжаление в ГЕРБ продължава да се действа по този начин“. На въпрос продължава ли Искра Фидосова да играе ключова роля в ГЕРБ, Найденов отговори:

„Фидосова е заменена от Фидосовки. Те могат да са по-красиви от Фидосова, но не са по-умни от нея. Фидосова не беше глупав човек. Сега там продукцията е такава – не особено качествена“.





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10362232
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930