Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2015 16:07 - Хранене според кръвната група
Автор: happyday Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 687 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.08.2015 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Все по-популярно става веганството, суровоядството и много други "здравословни режими на хранене". Слагам ги в кавички, защото за едни са здравословни, за други-не, въпрос на гледна точка е.

Ще разкажа за моето приключение в света на вегетарианството, добре забъркано с храненето според кръвната група.

Съвсем скоро чух за хранене според кръвната група. От около месец не ям месо, защото имам приятел, веган, той твърди, че е много добре физически, та така реших да променя начина си на хранене...
Разбира се, аз отказах месото, не под някакъв натиск, а защото прецених, че е много по-добре за мен. Моето основание е много просто-не искам да ям некачествените меса от магазина, ако намеря хубаво от някоя баба, няма да откажа да хапна, малко разбира се.
Друг основен проблем е, че не се чувствам добре, нямам енергия дори за най-дребните неща като качване по стъпалата в офиса. Тялото ми е недоволно от това, което му давам и ми го показва по всеки възможен начин. Коремът ми се подува, сутрин се събуждам с тежест. Очите ми са изморени, клепачите подути. 
Всичко идва от обърканата ми представа за храненето като цяло. Лошото ми отношение към въглехидратите, на някои цялостното им пренебрегване... и разбира се, слагането на месото на първо място, както и всички животински продукти, като източник на протеин. А представата ми за правилно хранене(за да не дебелея), е да избягвам въглехидратите и да наблягам на месото.
Последният път, когато си купих месо от един много харесван от мен магазин, предимно заради свежите и качествени продукти, които предлагат, беше с неестествен цвят, имаше дъх...беше ужасно. Отказах се!

След отказването на месото започнах да се интересувам от храненето според кръвната група, тъй като за моята кръвна група (А) трябва да се храня основно със плодове и зеленуци.

Интересно е, има доста статии в интернет, които проетох и се мотивирах да опитам!
Вече минаха две седмици и не усещам някаква сериозна промяна, но продължавам да разучавам кое се харесва на тялото ми. Започнах да правя йога през ден, чувствам се добре. Не се подувам от въглехидратите, ям така обичаният ми хляб (преди не си и опитвах). Събуждам се без досадните подути клепачи. Не ми се пие кафе. 
Нещо важно за много жени, което не е често обсъждана тема...нямам проблем вече с ходенето до "едното място".

Има много интересни факти за кръвната група, като цяло за наина на живот и значението й като съвместимост между хората.


Какво мога да хапвам аз:

От плодовете-всичко, което расте на нашата територия. Може лимони и грейпфрут.
Кисело мляко, яйца(3-4 седмично), сирене(най-добре е козе), прясното мляко е изключително неблагоприятно за хора от моя тип кръвна група (А)
Хляб, леща, бобови ( като се прецени кое е най-добре за всеки), не се понасят добре от всеки стомах, ядки-строго индивидуално.
Доматите, картофите и чушките са ми противопоказни, но аз ги обичам и ще видя какво е положението с тях...
Всички други зеленчуци са ОК.
За хранителните добавки не бих желала да давам мнение, тъй като не съм наясно.
Пия пробиотици и витамини, но предпочитам да си ги набавям в естествен вид.



Тук пише повече за кръвна група А:
http://www.dadamo.com/txt/index.pl?1003



Ако има някой, който се интересува от този тип хранене, моля да ми пише, ще ми бъде интересно да прочета второ мнение :)

Хубав ден!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: happyday
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 5941
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930