Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2016 21:00 - Маските
Автор: buenogan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4060 Коментари: 12 Гласове:
48

Последна промяна: 16.06.2016 21:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Криеш се зад различни маски, защото те е страх да бъдеш истински. Приемаш лицемерието за част от теб, защото нямаш смелостта да застанеш срещу някой с истинско лице. Не го харесваш, но му се усмихваш лукаво. Слагаш си винаги маски, за да не те приеме за особен. Страха така те е обладал, че си забравил кой си. Притъпил си истинската си същност, играеш различни роли. Не смееш да покажеш лицето си, да дадеш воля на душата си.
Толкова е просто да бъдеш просто себе си!

image



Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rozzata - Съгласен съм, малко са истинските ...
16.06.2016 21:22
Съгласен съм, малко са истинските хора и които са такива, каквито са без да се преструват и да се крият под, други личности. (Y)
цитирай
2. siainia - Все е тази мисъл ми се върти в главата
16.06.2016 22:03
Отношението на хората покрай тебе е такова каквото ти представляващ!
цитирай
3. buenogan - Аз съм директна и казвам каквото ...
16.06.2016 22:29
Аз съм директна и казвам каквото мисля. Не се страхувам, че може да разсърдя някой или да остана сама, заради това, че съм казала какво мисля в момента, а не се лицемеря.
цитирай
4. buenogan - lenalena
16.06.2016 23:15
Както виждате не съм анонимна! Говоря в живота как съм по-принцип пък и защо не на блога :)
цитирай
5. harisons - Този блог е едно доста добро отра...
16.06.2016 23:29
Този блог е едно доста добро отражение на реалността, в която да се слагат маски е правило, а не изключение. Преобладава примитивната простотия, с която сме се сблъсквали не един и два пъти. На такова хора явно е много рано да се сподели каквото и да било, надхвърлящо рамките на половите функции и гуляите...
цитирай
6. rozzata - Аз никога не съм се криел, под маски ...
16.06.2016 23:35
Аз никога не съм се криел, под маски такъв какъвто съм си и който ме харесва хубаво, който не здраве да е. Харисонс - прав си да, много хора с мозък, ама малко могат да ги използват. Повечето хора се представят за такива каквито не са и играят различни ролички, нагаждат се да им е изгодно: Да не забравяме, че по - голямата маса от хора са такива и ги е страх, да покажат истинската си същност.
цитирай
7. buenogan - Никаква философия не е това, а са...
17.06.2016 00:44
Никаква философия не е това, а самата истина. Ако досега не сте го видели или усетили значи не живеете на тая планета :)
цитирай
8. kuschel - Не понасям и не ми трябват маски. ...
17.06.2016 16:27
Не понасям и не ми трябват маски. Маската е олицетворение на лицемерието.
цитирай
9. rozzata - lenalena
17.06.2016 16:41
Госпожо или госпожице, явно доста ви е розаво пердето, щом не можете да различите един човек, под какви маски се крие. Малко останаха истинските хора в този побъркан свят......
цитирай
10. rozzata - lenalena
17.06.2016 18:22
Такъв е израза "Розаво перде".
Явно не можете да вникнете в думите, които са написани от автора и какво иска да каже. Няма, какво да пиша повече.
цитирай
11. buenogan - lenalena
17.06.2016 18:24
Опитвате се да изпъкнете с интелигентност пък елементарни понятия не знаете. Лицемерието е лъжа спрямо етиката, а не философията. Малко хора имат смелостта да се изправят срещу някой с това, което мислят в момента. Страхуват се да не бъдат отхвърлени или зарязани и затова се усмихват лицемерно. Явно сте доста материална личност щом не можете да различите истинската усмивка от лъжливата лицемерна.
цитирай
12. toshkotodorov1967 - Мнението ми...
30.07.2016 04:23
Абсолютно точно формулирано. А който твърди, че никога не се крие под маски, според мен лъже. Няма такъв човек. Няма. Това означава да се изправиш срещу целия свят, защото във всеки един момент, всеки един от околните ти може да се превърне в твой опонент дори заради изказано свое мнение, което не ти харесва и казвайки му какво точно мислиш за него, го превръщаш в свой враг. Пък и все пак човекът е мислещо същество и тактичността е признак за цивилизованост, докато безпардонността е първична.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: buenogan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 528156
Постинги: 150
Коментари: 736
Гласове: 10963
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930