Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2015 20:00 - Прекрасно е...щастлива съм.
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1548 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.07.2015 20:05


       Изповед на едно момиче, което не е учило в Богословски факултет, не е изкарало курс по Основните учения на Библията; дори не е чело Библия.

Прекрасно е, че тази сутрин пак отварям очи. Че посрещам слънцето и деня с огромна любов и спокойствие. Прекрасно е да знам, че и днес обичам хората, които съм обичала и че в сърцето ми има място за още толкова много. Че днес ще срещна някого, на когото ще подаря любов. Че и той ще обича някого, когото ще срещне утре.

Прекрасно е, че днес е разцъфнало още едно цвете. Прекрасно е да наблюдавам върху цвета росата, която побира в себе си всичката светлина и я разпръсква по толкова чуден начин.

Прекрасно е да вярвам, че и утре ще се събудя, за да мога още да обичам този свят и хората. Защото всичко наоколо заслужава да бъде обичано и да го изпълвам с любов.

Толкова съм радостна, Господи, че мога и днес да Ти благодаря за това, с което си ме дарил. За всичко, което ме заобикаля и за любовта, с която мога да разбирам света. Зная, че и утре ще ме дариш с тази любов и всички блага, защото аз го заслужавам, защото светът заслужава това.

Колко прекрасна е песента на птиците, които съпровождат деня ми. Колко прекрасни са те, когато се радват и изпълват с омайващи звуци пространството. Знам, че техният полет е дар от Бога, а моят – Бог е отредил да бъде в душата. Прекрасно е да знам това, Господи, защото ме кара да Те обичам още по-силно. Да бъде и пребъде мъдростта Ти. И  любовта, с която си дарил хората. С която си дарил и мен.

Прекрасно е, че вечер мога да заспивам спокойно, защото Ти, Господи, и Твоята любов сте навсякъде. И ще ме пазите със съня си да не наруша покоя на друг или да пропусна някого, който се нуждае от мен. Знам, че когато сънувам, сънувам Теб. Че когато светът е заспал, Ти си затварял клепачите му с мека длан, с много обич. Знам, че нощта е Твоят покров, Твоя благословия. Нощем покоя и тишината са Твое дело, Господи, за да могат уморените тела да си починат и утре пак да се трудят и да се радват на Твоите дарове.

Прекрасно е да знам, че не си ме лишил от труда, Господи. Толкова щедър дар!  Толкова си щедър Ти, Господи и толкова много Те обичам!

Прекрасно е, че мога да се радвам на тези, които имат повече от мен. Че и на тях мога да дам от Твоите дарове, които Ти си поставил в моята градина.

Прекрасно е, че мога да обичам страдащия, който още не Те е видял. И да му подам ръка. И да му разкрия любовта, която си благоволил да разкриеш пред мен. Благодаря ти за това – колко важна съм за Теб, колко ме обичаш! Благодаря Ти, че си ми позволил да видя колко важни са за Теб всеки стрък, всяка животинка. Благодаря Ти, че ми позволяваш всеки ден да се докосвам до Теб. Да Те обичам все по-силно, да Те откривам все повече в душата си, заедно с всички Твои творения.

Прекрасно е да знам, че си ме дарил с толкова много обич, с толкова много любов. И че си ме научил да я раздавам. Искам да оправдая доверието Ти, Господи, благослови ме в това.

Щастлива съм, че ще направиш това за мен. Щастлива съм, че си ми дарил свободата да избирам и че си благоволил да ми дадеш мъдрост, за да избера Теб.

Щастлива съм, че днес ще мога да Те открия на още някого, който да Те обича така, както аз Те обичам. Какво щастие е за мен светлината, която озарява дните и съня ми. Светлината, която ме свързва с хората, които се нуждаят от мен, за да им покажа Теб.

Радвам се на всеки повей на вятъра, защото той понася песента на птиците, които Те възхваляват навсякъде. Радвам се на водата, която ме пречиства. Радвам се на огъня, който ме стопля. Защото Ти, Господи, си поискал.

Какво щастие е за мен, че днес посрещам още един прекрасен ден... 


image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1288308
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031