Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2014 00:54 - Напористите хора
Автор: lyuliak Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1154 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 15.12.2015 11:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Търсете в новия блог: skybluefire.blogspot.bg


 може би този постинг няма да е от най-обмислените неща, които слагам, а по-скоро ще е отворен за коментари, мнения и дори съвети...
не мога да разбера защо така ме притесняват напористите хора.

когато е в служебен план, няма какво да се каже - такъв човек, ако има професионален усет и морал - слагай го за началник и да ти е драго да работиш за него пък и край него!
те раздвижват нещата, те се чувстват В Правото си да ги движат...

но като правило хората рядко са различни в служебен и личен план, така че има много напористи хора в ежедневния ни живот. аз например съм чувствала съветите им дори като агресия/без да са лоши хора/, докато същите неща казани от внимателен човек мога да ги направя дори преодолявайки страх или срам.

друго което ми се е случвало и за което "напористите хора" нямат грам вина е, че те обявяват решително пред всички какво им е направило впечатление или са научили, като същото нещо аз го преживявам или зная от години но от усет че "компанията ми не е интересува от такъв тип преживявания" не съм го афиширала. 

и това май е най голямото ми противоречие: трябва ли да играя чужда роля, да започвам и аз напористо да споделям чувства, преживявания, факти .. като усещам че никой не се радва на това мое поведение?
опитвала съм, естествено. и после се Презирам. както беше писал Джубран "седем пъти презирах душата си...


Първият път, когато видях, че тя се покорява, за да достигне висоти.
Вторият път, когато забелязах, че тя куца в присъствието на сакати.
Трети път, когато трябваше да избира между трудното и лесното, и тя избра лесното.
Четвертият път, когато тя извърши зло и за свое оправдание каза, че и другите постъпват по същия начин.
Петият път, когато тя, претърпявайки поради своята слабост, представи търпението си за сила. 
Шестият път, когато с презрение се отвърна от уродливо лице, без да познае, че това е една от нейните маски.
И седми път, когато тя пееше хвалебствена песен и си въобразяваше, че това е добродетел. Макар вълната от думи вечно да се надига в нас, нашите дълбини са вечно безмълвни.

искам да остана в дълбината си, и да бъда намерена. защото всеки е приет, когато реагира естествено и според своята емоционалност. хората сме ужасно ценни в своята различност.

и това което боли, не е различността, а натискът за "еднаквост" когато не успяваме да намерим своето място, своята сила и изява такива, каквито сме.





Гласувай:
2



1. lyuliak - стигнало се е дотам
01.09.2014 00:59
интровертите да правят презентации та обществото да ги разбере и приеме.. дотолкова моделът на еднотипните "готини хора" е залял света.
цитирай
2. syrmaepon - ))))))
01.09.2014 10:28
Зависи за какво се отнася презентацията. Ако в нея се съдържа нова идея, все някой трябва да я презентира. Всяка нова идея се нуждае от презентация, независимо от това дали това е готино или не. ))) Ако интровертът има съмишленик, който му е повярвал е по-лесно.......Важното в случая е осъществяване на идеята
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lyuliak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1212231
Постинги: 706
Коментари: 605
Гласове: 1552
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031