Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2015 21:13 - КОМАНДОСЪТ, СПАСИЛ МАЙКА С ДЕТЕ ОТ ЦИГАНИ : ЖЕНАТА ВИКАШЕ ЗА ПОМОЩ, А МОМИЧЕНЦЕТО ПИЩЕШЕ ОТ УЖАС !
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 366 Коментари: 0 Гласове:
1




23 септември, 15:39 Командосът, спасил майка с дете от цигани: Жената викаше за помощ, а момиченцето пищеше от ужас! „Не знам дали има човек, който би подминал спокойно такова нещо”, сподели Станислав Публикувано: 23 септ. 2015, 15:39 | Обновено: 23 септ. 2015, 15:39   прочитания: 26109 | коментари: 38     Бургас, България image
Бургазлията Станислав Тенев е командосът, който спаси от нападението на двама цигани майка и малкото й момиченце в бургаския ж. к. „Изгрев”. Той е на 20 години, студент е трета година в специалност „Туризъм”. От няколко месеца е член на неправителствената организация „Съюз на българските командоси в Бургас” и тренира активно, съобщава „Флагман”.Младият мъж, който не пожелал да бъде сниман и казал само няколко скромни изречения. „Не търся слава, не искам да ме превъзнасяте или да ме изкарвате герой. Направил съм това, което всеки нормален човек е длъжен да стори, ако види нападение на улицата”, каза Станислав. „Жената викаше за помощ, а детенцето плачеше и пищеше от ужас. Не знам дали има човек, който би подминал спокойно такова нещо. Изпълнил съм дълга си, нищо повече”, добави младежът.

„Яд ме е само, че наоколо нямаше кой да ми помогне и циганите успяха да избягат. За мен обаче беше по-важно да помогна на жената да се успокои, обясних й кой съм и че няма от какво да се притеснява. Благодаря й, че ми се довери”, каза още Станислав.

Командир на отряда на Съюза на българските командоси в Бургас е Йорданка Лазаринова, която заяви, че се гордее с възпитаниците си Станислав Тенев и Диян Димов, който преди месец задържа наркоман, нападнал жена в центъра на Бургас. „Станислав е много добро момче, много съвестно и голям патриот. Двамата с Диян имат вътрешно убеждение и изпълняват дълга си към родината”, каза Лазаринова.

Организацията съществува от 2002 г., като нейни членове са бивши и настоящи служители на Министерството на отбраната и МВР. „С тези две институции сме едно и си помагаме. Всеки гражданин може да стане наш член. В София има Академия „Командос”, като там нашите кадри минават няколко етапа на обучение”, обясни Лазаринова.

В Бургас командосите са около 50 души. Те представляват група за реакция при кризисни ситуации. „Помагаме на хора в нужда и имаме право да арестуваме престъпниците до пристигането на органите на реда. Наше задължение е да работим с полицията. Момчетата са обучени и абсолютно подготвени, знаят как да реагират в такива ситуации”, обясни още Лазаринова.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10317469
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1991
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031