Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2012 21:16 - ЗА ВСЕКИ ПО НЕЩО
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2278 Коментари: 0 Гласове:
0



v
  •  

  • ОТ ВСЯКЪДЕ ЗА ВСЕКИ

  • - Животът сам по себе си не представлява нищо. Цената му зависи от неговата употреба .

  • - Жан Жак Русо

  • - Цветето не се интерисува дали някой ще го забележи. То не иска нищо в замяна, цъвти и ухае, даром дава своята красота.

  • - Който има пари е доволен, който има хубаво момиче е щастлив, а който няма нито едното, може да спи спокойно .

  • - Природата ти дава лицето ти на двадесет. Животът оформя лицето ти на тридесет. На петдесет получаваш лицето, което заслужаваш .

  • - По-добре под властта на закона от колкото под тази на индивида .

  • - Аристотел

  • - Който хвърчи високо пада ниско .

  • - Това, което е зад нас и това, което е пред нас са съвсем дребни неща в сравнение с това, което е вътре в нас .

  • - Жена властна не поробена. Жена искана, не молеща. Жена истинска, не мечта на очите и ще видиш истина. В думите ще чуеш прямота. Паднеш ли ... ще ти подаде ръка. Тя не търси, тя намира. Тя помага, но не взима. Тя прощава, но не забравя. Тя не идва, просто продължава ./

  • - Уважавай себе си за да те уважават другите .

  • - Приятелите са тези, които идват, когато всички си отиват .

  • - Аз искам слънце цял живот да имам и дланите ми винаги да парят ; да нося дъх на слънце негасимо и буйно да горя, да не догарям.

  • - Петя Дубарова

  • - Аз не съм обикновена жена. Ти не гледай на мен като стръв. Не съм дивеч. Аз имам цена. За да стигнеш сърцето ми пръв, най-доброто от теб предложи. Аз съм истински чиста и пряма. Ти недей да ми сваляш звезди. Само този, който вкуси от мен, ще открие в душата ми злато и ще бъде с любов награден. Аз съм сила и обич и смях. Дори и нищожна прашинка една, разпиляна сред звездния прах, пак най-ярко от всички аз ще блестя. И дори да угасна – ще знам, че живях. Аз не съм обикновена жена . Аз съм пролет и есен и зима. С усмивка – пъстроцветна дъга, и снежинки вече в косата ми има, но не мога да бъда тъга. Остарявам... Въпреки всичко това, си оставам НЕПОВТОРИМА ЖЕНА !!!

  • - Честни и верни мъже има на всеки ъгъл... каза Господ и създаде земята кръгла .

  • - Създадените от хората закони не съществуват за жената, когато тя обича .

  • - Има моменти, когато мислиш, че всичко е сършено . Повярвай това е началото ! Всеки край е начало на нещо ново !

  • - Нека никога не забравяме, че Господ ни е създал човеци и винаги да носим човещината в себе си .

  • - Нека в душата ви да е цветно и денят ви изпълнен с хармония .

  • - Търся те – не аз, а ръцете ми. Липсваш ми – не на мен, а на очите ми. Иска да те докосне – не аз, а сърцето ми .

  • - Попитали Далай Лама- Какво най-много го изненадва човечеството; „Човекът, защото жертва здравето си да печели пари, после жертва парите си , за да си възвърне здравето. След това е толкова неспокоен за бъдещето, че не се радва на настоящето. Резултатът е , че не живее нито в настоящето, нито в бъдещето. Живее , сякаш никога няма да умира, без никога да е живял „!

  • - Тази нощ ще бъда море – безгранично, просторно и властно....Ще се плискам в нозете ти... ще те галя безспир... ще те зареждам с омайност. Виж хоризонта, длани в мене допрял – в обещание тихо потръпваш... няма път синьото ясно небе и между моята шир недостъпна. Аз съм душата ти... ти си у мен ... В теб люлеят се моите копнежи. Аз потъвам в нозете ти и попивам у теб... Ти и аз сме една обща същност. Чуй вълните ми палави как ти шептят. Търсят твоите тайни стремления... Бреговете край мен страстни песни редят. Ти се вслушваш и откриваш в тях себе си. Аз съм всевластната синя вода.. Ти си моята будна фантазия. Приютяваш ме, галиш ме, в шепи ме сбрал...с мен обливаш мечтите си пламенни. Ти си пристъна, който ме чака в нощта... Аз съм всичко, което си търсил...ненаситната волна прозрачна вода...зажаднялия бряг всеодаен... Тази нощ съм море... Тази нощ съм земя... Две взаимно допълващи същности. Те се търсят, целуват се в нежен екстаз и галят се в омайни прегръдки. Аз и ти сме вода и сме земната твърт... Няма край, нито има начало...Просто миг, който тайно душите събра... Ти и аз сме сега и сме цяло ! Тихо плискат се малки вълни във нощта...Светлината отдавна угасна...Но морето е живо и прегръща брега... А брега го целува тъй страстно...

  • - Автор : Калина Томова

  • - Да станем по-добри . Да раздаваме топлина и доброта. Да отворим сърцето си към света и тогава, точно тогава, ще е розово в душата ни .

  • - Виното и любовта вървят ръка за ръка .

  • - Кажете на човека до себе си, какво чувствате не само чрез думи или целувки, но и чрез действия подкрепящи емоциите ви .

  • - Всяка жена е ИКОНА, но не всички мъже са набожни .

  • - Човек не е само добър или лош, а зависи на коя страница ще отвориш душата му и пред какви изпитания ще го поставиш.

  • -= Мишел дьо Монтен

  • - Аз мисля, че седемте чудеса на света са ; да докосваш... да вкусиш... да видиш...да чуеш,,,да чувстваш...да се смееш... и да обичаш.

  • - На тези, които ми се смееха... Благодаря. Без тях нямаше да се науча да плача. На тези, които ме обичаха... Благодаря. Без тях нямаше да знам какво е обич. На тези, които нараниха чувствата ми...Благодаря.Без тях нямаше да знам, че има чувства . На тези, които ме оставиха... Благодаря. Без тях не бих намерила себе си. Но, на тези, които мислеха, че ще се проваля им благодаря най-много. Без тях нямаше да успея !!!


 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  •  
  • -





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10316139
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1991
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031