Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2012 10:10 - ЗА ВСЕКИ ПО НЕЩО
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2779 Коментари: 1 Гласове:
0



V
  • ОТ ВСЯКЪДЕ ЗА ВСЕКИ

  • - Единственото важно нещо на света е да си щастлив. Щастие . Просто, като чаша шоколад или сложно като сърцето- тръпчиво, сладко, любвиобвилно.

  • - Има три неща, които възрасните могат да научат от децата си; да бъдат радостни без повод, винаги да са заети с нещо и да се стремят с всички сили към това, което желаят.

  • - Паулу Коелю

  • - Защо са ни чувства, когато ни е страх да ги изживеем; Защо са ни мисли, когато ни е страх да ги изречем ? Защо са ни мечти, когато ни е страх да ги преследваме ? Защо в същност ни е животът, който се страхуваме да живеем .

  • - Умният човек може да се държи като такъв и като простак, простият няма такъв избор.

  • - Аз съм господар на моята съдба и капитан на моята душа .

  • - Приемете божественото наследство и използвайте свободната си воля да сътворите рая на земята.

  • - Лесно е да мразиш – трудно е да обичаш .

  • - Изборът не е толкова необходим за свободата, колкото свободата за избора .

  • - Ръка, която дава, не обеднява, сърце, което обича не остарява .

  • - Щастливец е онзи, който се е научил да се възхищава; а не завижда, да следва, но да не подражава ; да хвали, но да не ласкае; и да води, но да не манипулира .

  • - Научи се да затваряш скучната книга, да се тръгваш от безинтересния филм, да напуснеш любимата работа и да се разделиш с хората, които не се интерисуват от теб... и на които не им пука за чувствата ти ....

  • - Никога не бягай от любовта си, защото веднъж избягал от нея, рискуваш, тя никога вече да не те настигне............

  • - Бъди винаги себе си .

  • - Най ценното притежание, което един мъж може да има на този свят е едно женско сърце ..........

  • - G – точката на всички жени се намира на края на думата - SHOPPING .

  • -В душата си съм скрила светлина, че тъмни са житейските пътеки и тръгнеш ли да търсиш добрина те стават много стръмни и не леки... В сърцето съм си скрила топлина, че злобата сърцата замръзява. Аз пазя я от детските лета, но лошото тъй трудно се стопявя. Аз скрила съм в ръцете нежността, че жестовете малки не ценим, а смисълът е в малките неща в това прегръдка топла да дарим. В душата си аз слънцето съм скрила, така по-лесно болката теша и всеки изгрев нов ми дава сила , защото имам слънчева душа..........

  • - Ваня Нинова .

  • - Да очакваш хората да бъдат добри с теб, само защото ти си добър с тях е равносилно да очакваш лъвът да не те изяде, само защото ти не ядеш лъвове .

  • - Не чакай удобен момент – създай го !

  • - Мързелът е вроден талант, а някои хора го имат в изобилие!

  • - Аз живея с околните, но не и за тях !

  • - На добрите хора им се случват добри неща .

  • - Красотата, това е да виждаш скритото, да усешташ неосезаемото и да чуваш беззвучното ! Това е сила, която зарежда позитивно ! Красотата е това, което докосва душата ти. Това е, което виждаш и би искал да дадеш, а не да вземеш ! Гледайте по-весело и с намигване на живота ! Нека душата ни е стоплена от нежност, а сърцето да прелива от любов.


 

                             !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


 





Гласувай:
0



1. svilla - ПОДЛО Е ДА КРАДЕШ НЕЧИЯ ДУША...
15.11.2012 13:47
Здравейте!Казвам се Свилена Димитрова от Разград.Регистрирах се тук,за да мога да пиша.Стихът,който сте включили в блогът си не е от Ваня Нинова.Това е моят стих"Слънчева душа"!Моят стих и моята душа!Имам страница във фейсбук МОЯТА ЗВЕЗДА/СВИЛЕНА ДИМИТРОВА/-там са всички мои стихове,включително и за моят татко,който загубих преди една година.Ако желаете посетете я!Благодаря...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10317552
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1991
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031