Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 17:02 - ЗА ВСЕКИ ПО НЕЩО
Автор: kolevm38 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1075 Коментари: 0 Гласове:
0



v


 

ОТ ВСЯКЪДЕ ЗА ВСЕКИ


 

  • Някои казват, че съдбите на опредени хора са свърани.

  • По-добре един лош ден за риба, от колкото един хубав ден на работа.

  • Най-щастливите бракове са тези, при които всеки от парньорите счита, че е взел най-доброто.

  • Ще ти докажа, че съм жена, най-заслужила да бъда с теб.

  • Този, който се смее последен се смее най-добре.

  • Животът не може да бъде перфектен, но има перфектни моменти.

  • Спрете земята искам да сляза.

  • Ама ти да не мислиш, че цял живот ще тичам след теб ?

  • Боли, когато се порежеш, боли, когато кръв тече, а най-много боли, когато обичаш някой, а той не иска да те разбере.

  • Не го обичам, влюбих се в усмивката му.

  • Не се отучих, още съм такава – влече ме този, който ме ранява.

  • Имаме един живот, нека не го пропиляваме, като си мислим за неговия край.

  • Старостта е безценна стига да я доживеем !

  • Висша форма на егоизъм е да осъзнаваш, че любовта ти погубва човек, когото обичаш и въпреки това да останеш с него.

  • Ако обичаш някого истински и искаш той да бъде щастлив, направи го, дори неговото щастие да означава твое нещастие.

  • Обичам те, усмихни се, ти си моят живот.

  • Рано или късно всичко си идва на мястото .

  • Колкото по-зле се държжиш с мен, толкова по-лесно ще ми бъде да си тръгна.

  • Не губи безценни мигове от настоящата реалност , основавайки се да разглеждаш тайните на живота.

  • Може да има приятелство между мъж и жена, но след секса, не и преди това защото страстта пречи.

  • Колкото по-силно е доверието,толкова по-голямо е предателството.

  • Живей така, че когато умреш и дяволът да ти запали свещ.

  • Не живей в бъдещето и миналото, живей сега.

  • Да бъдеш искрен, естествен, непринуден и весел, това е стойностния човек.

  • Защо да се ревнуваме, когато можем да се редуваме.

  • Щастието се състои в това, да позволяваш на всичи случки да се случват.

  • Да се гледаш в огледалото не значи, че не си сигурна дали си хубава, значи, че искаш да се насладиш на това, което си.

  • Срамно е да се държиш приятелски с човек комуто тайно завиждаш.

  • Огледалото не лъже, това, което виждаме е самата истина.

  • Знаем си ги номерата, ще си мерим с теб ината.

  • Разчитай винаги на себе си.

  • Едно ще ти кажа – колкото и да ми се плаче, пред теб и една сълза няма да падне от очите ми.

  • Един боклук забравих. Ще забравя и втори.

  • Никой не е съвършен, дори и аз.

  • Винаги цени хората до себе си, защото те винаги са били до теб във всички моменти.

  • Животът – най-краткият момент с вечността.

  • Само силните приемат загубата .

  • Когато всичко върви на зле е много гадно, нали?

  • Да обичаш тайно – значи да страдаш безкрайно !!!

  • Няма непревземаема крепост, а зле проведена атака !!!


 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

  •  


 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevm38
Категория: Изкуство
Прочетен: 10388555
Постинги: 7858
Коментари: 2111
Гласове: 1996
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930