Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2007 13:08 - Виолетово, лилаво или пурпурно?
Автор: antinous Категория: Изкуство   
Прочетен: 22713 Коментари: 16 Гласове:
1



Виолетово, лилаво или пурпурно?
И тук природните снимки преобладават. Явно на нас хората все още ни е трудно да обуздаем и опитомим този цвят. Не случайно императорският цвят е пурпурният!
Някои от снимките са толкова красиви, че ще се запитате - възможно ли е да има такава красота! Да! Има!
Ето една малка част от виолетово-ливаво-пурпурната красота!






image





image





image






image





image




image




image







image






image






image






image







image





image






image





image






image





image







image







image






image






image






image






image






image






image






image






image





image







image







image







image
image









Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - Определено един от най-любимите ми ...
16.01.2007 13:12
.... напоследък отива към номер едно в класацията :)))
цитирай
2. bleed - :))
16.01.2007 13:15
It's some kind of magic :))
btw...с нетърпение очаквам любимото ми зелено :))
цитирай
3. ady - Поздравления
16.01.2007 13:20
:)
цитирай
4. anahata - Ех, красота!!
16.01.2007 13:46
Да беше сложил и един аметист. . . Впрочем - защо наистина не включваш и снимки на скъпоценните камъни :)
цитирай
5. antinous - ~antinous~
16.01.2007 13:49
Подготвям отделен пост за скъпоценните камъни! Благодаря за хубавите ви коментари!
цитирай
6. martiniki - ...
16.01.2007 14:04
разкошество е тази поредица лила
цитирай
7. candysays - Отново ПРЕКРАСНИ СНИМКИ! :)))
16.01.2007 15:30
Между другото, пурпурния/ виолетовия цвят (освен императорски, както отбелязваш ;) е и цвета на най-извисените души в йерархията, на достигналите съвършенство и готови за учители на другите... Това е последната стъпка, така да се каже, след тъмносиньото, което пък съответно е предпоследна стъпка по пътя към съвършенството :-) (по който сме тръгнали и вървим и ний... поне някои от нас ;))

П.С. В тази връзка- ако се интересувате кой пък е цвета на "новородените" души, които тепърва започват своя път- това е белия цвят (за който също очакваме постинг ;). Следва бледожълто, жълто, жълто със златисти отенъци, златисто, златисто със сини отенъци, светлосиньо, тъмно (или наситено-)синьо и пурпурно. Това е според някои вещи по тез въпроси хора, цветовата гама на аурите на душите, според тяхното ниво на развитие... :)
цитирай
8. kardamom - невероятно...
16.01.2007 16:38
прекрасно.. зашеметяващо.. както винаги.. справил си се блестящо.. направо нямам думи.. почувствах се добре.. гледайки тези снимки.. благодаря ти..
цитирай
9. tanque - ***
16.01.2007 19:28
ммм, много красиво:)
В момента натъртеното ми око лилавее като спиралната стълба на шестата снимка отдолу нагоре:)))
цитирай
10. zvezdichka - Още с първата снимка
16.01.2007 21:44
започнаха възгласи и възклицания от моя страна :). И като се смъквах надолу и все по-надолу си мислех: "Тук ще се разпиша. Усещам :)))". И то по много умел начин го умееш нещо напоследък, да ме разписваш в твоя блог и да ме караш да се забавлявам :))).
Но така както съм тръгнала усещам, че изложението ми ще стане много дълго :). Нека започна...
Първото нещо което си помислих в началото е, че този омайващ ме цвят е именно цвета на завладяващото ме напоследък уханно утро и красивите залези. Супер. Направо ахнах от възхита! Цветовото усещане е страхотно и нахлува бурно в мен и ме покорява :))). Онемявам възклицаваща.
А тая снимка с капките ми напомня за невинност, обвита в призрачен воал. Тревичките са такива чаровници, а за цветята не ми останаха думички... Усмихнати закачливи сладурчета, приканящи нежно: "Гушни се в мен :)". Цветя, достойни за принцеса, грейнала като зората. Лъчезарни, нежни, любвеовилни, ефирни и неповторими, грейнали всяко със своята красота и уникалност. Но има там една снимка с едни звездички, усмихващи се между изящното виолетово-цикламено покривало на водната повърхност и с едни щръкнали сладурковци, наподобяващи влюбени - младеж и девойка, които се прихласват един от друг и се радват на любовта си, ококорили любопитно очи, жадно вперили поглед един в друг :))). Е този път се поувлякох. Сори!
Благодаря за малкото сърчице от бели звездици, усмихващо се закачливо на уморените пътници в твоя блог и даряващо радост в сърцата им :))).
цитирай
11. noir - ~ N ~
17.01.2007 00:13
Ааааааа... мръсник! Това е моят пост!
цитирай
12. aloha - уникални са
17.01.2007 00:23
това ми е любим цвят....без думи...
цитирай
13. dressy - *
17.01.2007 10:36
благодаря.....превърна всичко в приказка..!
цитирай
14. trimontio - А ако знаеш какъв морав ориз готвя. . ...
19.01.2007 13:37
А ако знаеш какъв морав ориз готвя...Ще го снимам и ще ти го пратя. Чак уханието му е в тези цветове. Жалко е, че този цвят е така обилен сред цветята и граничните състояния между деня и нощта, а в човешкия свят е заклеймен (някак си)
цитирай
15. inthelight - Красиво е, наистина!
20.01.2007 21:54
Надявам се, нямаш против да си сваля снимките, ако мога? :)))
цитирай
16. aloha - захласвам се отново...
21.01.2007 13:39
в последно време съм силно завладяна от лилавото.....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antinous
Категория: Изкуство
Прочетен: 449560
Постинги: 57
Коментари: 591
Гласове: 2224
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031